افشای شاخه مخفی
موساد:«کار ما با
ایران تمام نشده؛تازه
شروع کرده ایم»
هنگامیکه
دیوید(ددی)
بارنیارئیس
موساد شد، بازوی
دیگری برای بی
ثبات کردن
ایران
تأسیسکرد. اکنون
رئیس
اینشاخه، که
با نام مستعار "O"
شناخته
میشود،آنچه
در پشت پرده
رخ داده است را
فاش میکند:
چگونه مقامات
ارشد رژیم از
بیرون مجبور
به کناره گیری
میشوند«(این
کار ارزانتر
ازترور
آنهاست)»، و
چرا هنوز دلیل
خوبی برای باور
به سقوط رژیم
وجود دارد.
نوشته
تای لنعای
اسرائیل
هیوم،پنجشنبه
۲۸ مه ۲۰۲۶[ ۷خرداد ۱۴۰۵]
Secret
Mossad branch revealed: 'We are not done with Iran. We are just getting
started'
When David (Dadi) Barnea
became Mossad chief, he established another arm to destabilize Iran. Now the head
of the branch, O., reveals what happened behind the scenes: how senior regime
officials are forced out from the outside ("it is cheaper than eliminating
them"), and why there is still good reason to believe the regime will
fall.
By tay lnai
Israel Hayom, May 28, 2026
https://www.israelhayom.com/2026/05/28/secret-mossad-branch-revealed-we-are-not-done-with-iran-we-are-just-getting-started/
رستم
قاسمی تقریبا
از همان ابتدا
خاری در چشم جامعه
اطالعاتی
اسرائیل بود.
او در سال۱۹۷۹به سپاه پاسداران
انقالب
اسالمی
پیوست،به
عنوان افسر در
جنگ ایران و
عراق خدمت
کرد،سپس به
فرماندهی یک پایگاه
دریایی منصوب
و در اوایل
دهه۲۰۰۰به یکی از چهره
های مرکزی در
تقویت
نیروهایویژه
نظامی ایران
تبدیل شد. پس
از بازنشستگی
از ارتش، او به
عنوان یک
وزیرارشد
دولتی و مشاور
وزیردفاع
خدمت کرد و
به عنوان فردی
نزدیک به رئیس
جمهورابراهیم
رئیسی شناخته
میشد. جای
تعجب نیس تکه
اسرائیل هر
حرکت او را
زیرنظر داشت. ß
|